پرش به محتوا
applytalkshow
Home
کرسی استادیاری دپارتمان مهندسی مکانیک دانشگاه تاندون نیویورک آمریکا

کرسی استادیاری دپارتمان دپارتمان مهندسی مکانیک و هوافضا در دانشکده مهندسی تاندون نیویورک آمریکا در حوزه ساخت و تولید دیجیتال به شرح زیر اعلام شده است:

ما برنامه های کاربردی را از کاندیداهای دارای تخصص و علاقه به ایجاد برنامه های تحقیقاتی با تاکید، اما نه محدود به، حوزه وسیع تولید دیجیتال محاسباتی (CDM)، به ویژه در زمینه های تحقیقاتی زیر تشویق می کنیم:

· علم مواد محاسباتی، بررسی مدل های نظری و علمی مبتنی بر یادگیری ماشین برای فرآیندهای تولید
· یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی، و تحلیل محاسباتی برای ساخت، کاوش الگوریتم ها و مدل های ریاضی برای تجزیه و تحلیل داده ها و پیش بینی ها یا تصمیم گیری ها در تولید.
· Digital Twins، ایجاد یک ماکت مجازی از یک ماشین فیزیکی یا سیستم تولید. طراحی به کمک کامپیوتر برای روش‌های تولید افزودنی
پایداری، بررسی اثرات زیست محیطی تولید دیجیتال و کاوش در توسعه روش‌های جدید برای کاهش ضایعات، مصرف انرژی و روشن کردن انتشار کربن.
· سیستم های سایبری-فیزیکی، کاوش در ادغام ماشین های فیزیکی با سیستم های ارتباطی و کنترل دیجیتال
· اینترنت اشیا (IoT)، بررسی ادغام دستگاه ها یا حسگرهای مختلف از طریق شبکه های بی سیم برای جمع آوری داده ها و ارائه اطلاعات در زمان واقعی برای تصمیم گیری
·تعامل انسان و کامپیوتر، مطالعه نحوه تعامل کاربران با پرینت سه بعدی و سایر سیستم های تولید افزودنی، از جمله طراحی رابط کاربری، قابلیت استفاده، و تجربه کاربری

صلاحیت ها

داوطلبان باید دارای مدرک دکتری باشند. مدرک مهندسی مکانیک یا یک رشته مرتبط. کاندیداها باید پتانسیل روشنی برای بورس تحصیلی، رهبری، نوآوری درسی و کسب بودجه خارج از مدرسه نشان دهند. همه کاندیداها باید در تدریس و راهنمایی پتانسیل برتری خود را نشان دهند یا نشان دهند.

اطلاعات تکمیلی

مطابق با قانون شفافیت پرداخت نیویورک، محدوده حقوق پایه سالانه (برای 9 ماه) برای این موقعیت 115,000 تا 165,000 دلار است. دانشگاه نیویورک عواملی مانند (اما نه محدود به) دامنه و مسئولیت های موقعیت، تجربه کاری نامزد، تحصیلات/آموزش، مهارت های کلیدی، ارزش ویژه همتایان داخلی، و همچنین ملاحظات بازار و سازمانی را در هنگام ارائه و افزایش مبلغ پیشنهادی در نظر می گیرد.

دستورالعمل های کاربردی

لطفا مدراک زیر را به صورت الکترونیکی ارسال کنید:

کاورلتر
رزومه فعلی
بیانیه تحقیق (حداکثر 3 صفحه)
بیانیه تدریس (حداکثر 2 صفحه)
بیانیه برنامه های شما برای  تنوع، برابری، و تعلق به تدریس، تحقیق و خدمات شما (حداکثر 2 صفحه)
ارزیابی های اخیر تدریس (در صورت وجود)
نام و اطلاعات تماس برای سه مرجع

لینک اپلای و جزئیات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *