پرش به محتوا
applytalkshow
Home
18 بورسیه دکتری در حوزه مدیریت، اقتصاد، و بازرگانی در فرانسه

ما از نامزدهای علاقه مندی که علاقه مند به انجام تحقیقات هستند و  انگیزه کافی برای دنبال کردن یک حرفه مهیج و موفق در آکادمی بازرگانی هستند، دعوت می کنیم تا برای بورسیه فول فاند دکترا در مدیریت ارائه شده توسط INSEAD، یکی از پیشروترین و بزرگ ترین مدارس تجارت جهان، اپلای بفرمایند.

دکترای INSEAD در مدیریت به دنبال 16-18 داوطلب در زمینه های زیر است:
حسابداری، مهندسی صنایع، علوم تصمیم گیری، کارآفرینی، مالی، بازاریابی، رفتار سازمانی، استراتژی، و مدیریت فناوری و عملیات، و بسیار بین رشته ای در سراسر حوزه ها است. علاوه بر این، متقاضیان از رشته‌های مختلف دانشگاهی، با یا بدون پیش‌زمینه مدیریتی میتوانند اپلای بفرمایند.
اگرچه تجربه پژوهشی مرتبط یک امتیاز است، اما قبل از اپلای الزامی نیست.

دانشجویان دکترا که به طور کامل در دو پردیس INSEAD، فرانسه و سنگاپور ادغام شده اند، با کارشناسان دانشکده و همفکران همفکر خود در تعامل هستند، از اتحاد با وارتون و سوربن بهره می برند و تحقیقات در سطح جهانی را در آزمایشگاه رفتاری پیشرفته مدرسه در پاریس انجام می دهند. .

همه دانشجویان دکترا بدون در نظر گرفتن پیشینه، ملیت و نیاز، پنج (5) سال کمک هزینه تحصیلی دریافت می کنند. بنابراین، آنها نیازی به نگرانی در مورد هزینه های مرتبط در ادامه تحصیل در مقطع دکتری ندارند. ما این مزیت سالانه را مشروط به پیشرفت رضایت بخش در برنامه تمدید می کنیم.

از آنجایی که بسیاری از دانشگاه‌های پیشرو تلاش می‌کنند هم برنامه درسی و هم اساتید را بین‌المللی کنند، داشتن مدرک دکترای INSEAD به دانشجویان برتری فوق‌العاده‌ای برای دنبال کردن مشاغل آکادمیک جهانی با قالب برنامه بین‌المللی آن می‌دهد. علاوه بر این، با سابقه کاریابی فوق‌العاده این برنامه، فارغ‌التحصیلان دکترا موقعیت‌های مطلوب استادی مدیریت را در مدارس تجاری پیشرو در سراسر جهان تضمین می‌کنند.

چه کسانی اپلای بفرمایند؟

دکترای INSEAD از برنامه‌های کاربردی با زمینه‌های مختلف، از جمله مهندسی، فناوری، اقتصاد، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی، علوم و غیره استقبال می‌کند. دانشجویان ارشد، دانشجویان کارشناسی ارشد (رشته تحقیق یا درسی)،  همکاران پیش‌دکتری، و فارغ‌التحصیلان با تجربه در صنعت تشویق به اپلای می‌شوند. علاوه بر این، آموزش رسمی کسب و کار و  تجربه حرفه ای اجباری نیست، و داشتن تجربه تحقیقاتی قبلی مفید است اما قبل از درخواست الزامی نیست.

صرف نظر از پیشینه، همه متقاضیان باید انگیزه و علاقه داشته باشند تا به عنوان محقق و استاد مدیریت، شغلی را در آکادمی بازرگانی دنبال کنند.

چه معیارهایی برای انتخاب وجود دارد؟

ما متقاضیانی را که دارای سوابق علمی قوی، آزمون GMAT یا GRE رقابتی، علاقه برای قرار گرفتن در جریان تحقیقات، توصیه‌ نامه های قوی هیئت علمی، و تمایل به پیگیری تحقیقات تجاری بی‌نظیر به‌عنوان استاد مدیریت هستند، تشویق به اپلای می‌کنیم. لطفاً از سایتمان دیدن کنید تا حداقل شرایط پذیرش را مشاهده کنید.

بورسیه فول فاند پنج (5) ساله چه چیزی را پوشش می دهد؟

این بورسیه فول فاند شامل معافیت از شهریه، هزینه های زندگی سالانه و محل اقامت، حمایت از بودجه تحقیقات و کنفرانس و پوشش بیمه سلامت است. برای جزئیات بیشتر

هیچ درخواست جداگانه ای برای واجد شرایط بودن برای کمک هزینه تحصیلی وجود ندارد. پس از پذیرش، دانشجویان دکترا برای پنج سال اول تحصیلات دکترا بورسیه فول فاند دریافت خواهند کرد.

مراحل بعدی چیست؟

آماده شدن برای درخواست دکترا زمان و تلاش قابل توجهی می طلبد. اگرچه ما هنوز در مراحل اولیه فرآیند درخواست هستیم، قویاً از شما می‌خواهیم که به زودی در مورد برنامه‌های تحصیلات تکمیلی و شغلی خود با ما صحبت کنید. سپس، می‌توانیم مراحلی را که می‌توانید برای آماده شدن برای یک برنامه دکتری موفق و رقابتی INSEAD بردارید، مورد بحث قرار دهیم. برای ارتباط با ما، لطفاً فرم  را تکمیل کنید.

چگونه می توان برای دریافت اواسط آگوست 2024 درخواست داد؟

متقاضیان باید یک درخواست آنلاین ارسال کنند و فایل های PDF اسناد اصلی را بارگذاری کنند. برنامه آنلاین در سپتامبر 2023 باز می شود. برای اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

فلایر بورسیه فول فاند:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *