پرش به محتوا
applytalkshow
Home
رایگان‌شدنِ اپلیکیشن فیِ اپلای برای پروگرم‌های مهندسی دانشگاه پردو آمریکا

با شرکت کردن در رویداد زیر میتوانید از پرداخت اپلیکیشن فیِ برای رشته های مهندسی برای اپلای به دانشگاه عالی پرود معاف شوید

تاریخ رویداد

25 تا 26 سپتامبر 2022! دانشجویان لطفا اینجا ثبت نام کنید

معافیت از هزینه اپلیکیشن فیِ

شرکت‌کنندگانی که در نمایشگاه فارغ‌التحصیلان مجازی Purdue Engineering شرکت می‌کنند، یک معافیت از هزینه اپلای برای درخواست رایگان برای برنامه‌های فارغ‌التحصیل پوردو دریافت می‌کنند! برای دریافت معافیت، ثبت نام کنید و در رویداد آنلاین شرکت کنید. همانطور که شرکت می کنید، از هم اکنون تا 11 اکتبر به حداقل 10 سوال در بخش معافیت از هزینه رویداد پاسخ دهید. نام/ایمیلی که در نمایه خود هنگام ورود به سیستم استفاده می کنید، نام و ایمیلی است که با معافیت هزینه مرتبط می شود.

قبل از رسیدگی به معافیت هزینه، باید درخواست خود را به مدرسه فارغ التحصیل پوردو ارسال کنید. در برنامه، به سؤال برنامه استخدام با نمایشگاه فارغ التحصیلان مجازی مهندسی پوردو پاسخ دهید. دانشکده تحصیلات تکمیلی شرکت شما را تایید می کند و سپس از هزینه شما صرف نظر می کند. هنگام درخواست، لطفاً 2 هفته برای این فرآیند وقت بگذارید. معافیت هزینه ای که دریافت می کنید تا دسامبر 2024 قابل استفاده است. برای اطلاعات بیشتر در مورد معافیت از هزینه ها، از وب سایت دانشکده تحصیلات تکمیلی بازدید کنید.

ثبت نام

دانشجویان لطفا اینجا ثبت نام کنید

اطلاعات رویداد مستقیماً به نمایندگان پوردو ارسال خواهد شد.

شرح

در مورد بسیاری از پیشنهادات فارغ التحصیل موجود از طریق کالج مهندسی دانشگاه پردو بیاموزید. به‌عنوان بزرگ‌ترین کالج مهندسی در ده برتر، برنامه‌های دارای رتبه بالا گزینه‌های همه‌کاره‌ای از جمله:

مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا با تحقیقات فشرده
مدارک کارشناسی ارشد آنلاین انعطاف پذیر
برنامه های کارشناسی ارشد حرفه ای نخبگان
جلسات زنده و تعاملی شما را با بسیاری از برنامه های تحصیلی ما آشنا می کند و به شما امکان می دهد با دانشجویان فارغ التحصیل، اساتید و کارکنان ارتباط برقرار کنید. کارگاه ها اطلاعات مهمی را در مورد فرآیند اپلای و فرصت های تامین مالی ارائه می دهند. برای مهمانان بین المللی ما، جلسات منحصر به فردی به فرآیندهای مهاجرت، زندگی دانشجویی بین المللی و موارد دیگر اختصاص داده می شود.

جزئیات

از هر کجا که هستید به صورت آنلاین به ما بپیوندید. منتظریم شما را آنجا ببینیم!

سوالات؟

با ما در engrgrad@purdue.edu تماس بگیرید

اپلیکیشن فی یا هزینه اپلای چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *