پرش به محتوا
applytalkshow
Home
فرصت کاری تکنسین آزمایشگاه زیست شناسی در سوئیس

برای آزمایشگاه زیست پزشکی برنامه استخوان و مفاصل گروه تحقیقات بیومدیکال (DBMR) به نام “مکانو زیست شناسی بافت و اندام” (www.tom-lab.com) ما به دنبال یک تکنسین هستیم.

زمان شروع:

1 اکتبر 2023 و یا توافقی

وظایف

شما تحقیقات مولکولی-بیولوژیکی را برای کشت سلولی و بافتی “مکانی-بیولوژیکی” ما توسعه داده و انجام خواهید داد. شما از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا در کارشان حمایت می کنند تا پروژه خود را با موفقیت در موسسه ما انجام دهند. شما مشترکاً مسئول رعایت استانداردهای کیفیت هستید. شما در دوره آزمایشگاهی و نگهداری تجهیزات آزمایشگاهی کمک خواهید کرد. شما عاشق انجام انواع کارهای آزمایشگاهی و کار مستقل روی پروژه ها هستید.

الزامات

ما به دنبال شخصیتی با انگیزه، از نظر اجتماعی شایسته و دارای ارتباط هستیم. شما آموزش های بیولوژیکی مولکولی، بیوشیمیایی یا پزشکی-فنی را گذرانده اید و درک سریعی دارید تا در مدت کوتاهی با یک شغل متنوع و مسئولیت پذیر آشنا شوید. شما همچنین برای کار در یک تیم ارزش قائل هستید، قابل اعتماد هستید، ابتکار عمل را به دست می‌گیرید، انعطاف‌پذیر هستید و برای کار دقیق استفاده می‌کنید. از آنجایی که این موسسه بسیار بین المللی است، دانش زبان انگلیسی لازم است. تجربه با روش های مولکولی-بیولوژیکی مانند به عنوان مثال RT-PCR بلادرنگ، وسترن بلات و/یا در بافت شناسی/میکروسکوپی بسیار مطلوب است، اما الزامی نیست. تجربه با آزمایشات حیوانی و دوره LTK1 نیز بسیار مطلوب است، اما الزامی نیست.
ما پیشنهاد می دهیم
ما یک تیم پویا از دانشجویان دکتری، ارتوپد و دانشجویان کارشناسی ارشد هستیم. ما به شما یک کار متنوع را در یک محیط کاری مترقی پیشنهاد می کنیم که با درجه بالایی از استقلال، انعطاف پذیری و احساس مسئولیت مشخص می شود. شما این فرصت را خواهید داشت که از آموزش های بیشتر هدفمند استفاده کنید. یک تیم با انگیزه و اختصاصی از شما در همه امور حمایت می کند.

اگر می خواهید در یک محیط زیست پزشکی بین رشته ای کار کنید که در آن به چالش کشیده می شوید و تشویق می شوید، ما مشتاقانه منتظر دریافت درخواست شما هستیم.

علاقه مندید؟ (نحوه اپلای)

لطفا درخواست خود را با 3 مرجع به صورت الکترونیکی تحت عنوان Name_CV.pdf (اسم خودتان) تا 20 سپتامبر 2023 به پروفسور بنجامین گانتنبین (benjamin.gantenbein@unibe.ch) ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *