پرش به محتوا
applytalkshow
Home
فلوشیپ فوق دکتری در حوزه زبان و ادبیات انگلیسی در دانشگاه لیدن هلند

فلوشیپ فوق دکترا (پسادکتری) در حوزه زبان و ادبیات انگلیسی (postdoc fellowship in English literature) در دانشگاه لیدن هلند ( Leiden University) به شرح زیر اعلام شده است

متن فلوشیپ:

ما به دنبال یک کاندیدای فوق دکتری با انگیزه، مبتکر و مشتاق هستیم تا به تیم پروژه بپیوندد و چندین مقاله بررسی شده بنویسد و در توسعه روش‌شناسی با هدف درک روش‌هایی که ممکن است یک منشی، نویسنده یا نویسنده ممکن است با آنها تعامل داشته باشد و بر حامی خود تأثیر بگذارد، کمک کند. /کارفرما. نامزد موفق همچنین در سازماندهی فعالیت های پروژه، مانند یک کنفرانس بین المللی، مشارکت خواهد داشت و سایر وظایف مدیریتی را بر عهده می گیرد.

به منظور درخواست، داوطلب باید یک مطالعه موردی را پیشنهاد کند که بتواند مفاهیم مرتبط با نویسندگی مشترک در صنعت نسخه‌های خطی سکولار، در متون دولتی، ادبی یا حقوقی تولید شده در انگلستان بین سال‌های 1558 و 1642 را مورد بررسی قرار دهد. پیشنهادات در 4 حوزه زیر می‌توانند مورد استقبال ویژه قرار گیرد: (1) دبیرخانه هایی غیر از دبیرخانه ملکه الیزابت اول. (2) روابط جنسیتی و تولید نسخه‌های خطی (مثلاً نوشته‌های زنانه در فرهنگ رو به رشد نسخه‌های خطی به خوبی نمایان می‌شد، و با این حال بسیاری از این زنان به ندرت یک قلاب در دست داشتند – کاتبان کلمات زنان و کاغذی را که آن کلمات بر روی آن باقی مانده‌اند پیوند می‌دهند) ; (3) صداهای به حاشیه رانده شده، زیرا تولید مشترک متون خطی همچنین روابط قدرت را پیش‌زمینه می‌کند (بی‌سوادها و فقرا برای ترجمه افکارشان به صفحه به کاتبان وابسته بودند). (4) علم مواد – تجزیه و تحلیل جوهر مواد، پونس، کاغذ، موم و غیره.

وظایف شما

انجام پژوهش در زمینه فرهنگ نسخ خطی
انتشار مقالات (هم‌نویسنده و/یا تک نویسنده) در یک مجله با داوری. و حداقل یکی در یک مجله معروف
مدیریت اطلاعات
شرکت در جلسات گروه پژوهشی پروژه
ارائه مقالات در کنفرانس ها، هم در هلند و هم در سطح بین المللی
مشارکت در حیات فکری مؤسسه
کمک به سازماندهی رویدادها و فعالیت های داخل پروژه، به ویژه کنفرانس پروژه در مراحل پایانی پروژه.

مشخصات شما

دکترا در ادبیات انگلیسی، تاریخ یا مطالعات اولیه مدرن (یا معادل)، که بر اساس زمان انتصاب، در موضوع قرن شانزدهم یا قرن هفدهم اعطا می شود.
تجربه قابل مشاهده با دیرینه نگاری
مهارت های آرشیوی و تمایل به انجام تحقیق در آرشیوهای بریتانیا در صورت نیاز
مهارت های پژوهشی توسعه یافته، از جمله توانایی در فرمول بندی سوالات پژوهشی خلاق
مهارت های توصیفی و تحلیلی و سبک نوشتاری واضح و متقاعدکننده
گوینده بومی یا نزدیک به بومی انگلیسی
دانش / مهارت در زمینه های زیر امتیاز مثبت خواهد بود: مطالعات جنسیتی، علوم انسانی دیجیتال، اسناد نویسندگی محاسباتی (سبک سنجی)، دیپلماسی مدرن اولیه، مطالعات دادگاه، علوم مواد
متفکر مستقل و بازیکن تیم.

 پیشنهاد ما

ما یک فلوشیپ 1,0 FTE به عنوان محقق پسادکتری به مدت 1.5 سال ارائه می دهیم. حقوق و دستمزد مطابق با توافقنامه دستمزد جمعی انجمن دانشگاه های هلند (CAO) و بسته به صلاحیت و تجربه است. حقوق ناخالص ماهانه 3.974 یورو، (مقیاس 11.0) تا 4.522 یورو، – (مقیاس 11.4) برای یک هفته کاری کامل است.
دانشگاه لیدن یک بسته مزایای جذاب با تعطیلات اضافی (8٪) و پاداش پایان سال (8.3٪)، آموزش و توسعه شغلی و مرخصی تعطیلات ارائه می دهد. مدل انتخاب های فردی ما به شما آزادی می دهد تا مجموعه ای از شرایط و ضوابط خود را جمع آوری کنید. نامزدهای خارج از هلند ممکن است واجد شرایط معافیت مالیاتی قابل توجهی باشند.

نحوه اپلای

لطفا درخواست خود را از طریق سامانه استخدام آنلاین از طریق دکمه آبی بالای همین صفحه حداکثر تا 31 تیرماه 23:59 ارسال نمایید. درخواست های دریافت شده از طریق ایمیل ترتیب اثر داده نخواهد شد. درخواست شما باید شامل موارد زیر باشد:

انگیزه نامه (حداکثر 2 A4)؛
رزومه (کوتاه) شامل تحصیلات، سابقه استخدام، انتشارات، و تجربه سازمانی (حداکثر 2 A4)؛
پروپوزال برای مطالعه موردی با تمرکز بر نویسندگی مشترک اولیه مدرن در صنعت سکولار نسخه‌های خطی، که در لیدن انجام می‌شود (حداکثر 2 A4).
نام، سمت، و آدرس ایمیل دو داور (بدون نامه مرجع)؛ لطفاً به جای پر کردن جداگانه در سیستم، این موارد را در رزومه خود ذکر کنید.
مصاحبه (آنلاین) در پایان مرداد ماه انجام خواهد شد. شروع پروژه از 1 اکتبر 2023 یا کمی دیرتر شروع می شود (برای نامزدهای غیر اتحادیه اروپا، ممکن است زمان بیشتری برای درخواست ویزا نیاز باشد).

لینک اپلای و جزئیات 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *