پرش به محتوا
applytalkshow
Home
چهار کرسی استادی تولید هیدروژن دانشگاه اولو فنلاند

آینده هیدروژنی به عنوان راه حل آب و هوایی (H2FUTURE) نقاط قوت تحقیقاتی دانشگاه اولو در تولید H2 آینده، فرآیندهای کاهش فلزات پایدار و توسعه فولاد مقاوم در برابر هیدروژن را به یک جامعه تحقیقاتی منحصر به فرد، کل نگر و چند رشته ای با جاه طلبی در ایجاد انتقال سبز و پایدار هیدروژن ترکیب می کند. H2FUTURE از برتری های تحقیقاتی در شکل گیری انرژی آینده و کاربردهای آن برای کاهش بحران انرژی و محیط زیست استفاده می کند.

H2FUTURE بر تحقیقات بنیادی در زمینه فیزیک، شیمی، متالورژی فرآیند، متالورژی فیزیکی و مهندسی مکانیک مربوط به موضوعات H2FUTURE است. مضامین تولیدات هیدروژنی کارآمد از انرژی و آب و هوای خنثی، تولید فلزات بدون فسیل و توسعه فولادها برای انتقال هیدروژن را پوشش می دهد، اما محدود نمی شود.

H2FUTURE بخشی از اقدامات ملی نمایه سازی ما است که توسط آکادمی فنلاند پشتیبانی می شود و به طور فعال با سایر حوزه های نمایه InStream، Genome of Steel و HiDyn در مراکز تحقیقاتی دانشگاه Oulu تعامل دارد. H2FUTURE با استخدام محققان با استعداد از علوم طبیعی و مهندسی، دانش را برای تقویت پروفایل های علمی و علاوه بر آن ایجاد تخصص تحقیقاتی جدید برای توسعه مشخصات در دانشگاه اولو، جمع آوری می کند.

‌حوزه های تحقیقاتی

مهندسی مواد، مهندسی شیمی، مهندسی مکانیک و شیمی

ما اکنون به دنبال چهار نفر هستیم برای پیوستن به برنامه تحقیقات استراتژیک H2FUTURE! ‌در تمامی رتبه ها (استادیار یا دانشیار یا استادان کامل)

اطلاعات بیشتر در مورد موقعیت ها و نحوه اپلای:

لینک کرسی شماره 1

لینک کرسی شماره 2

‌لینک کرسی شماره 3 

‌لینک کرسی شماره 4 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *