پرش به محتوا
applytalkshow
Home
کرسی هیئت علمی نساجی دانشگاه التو فنلاند

کرسی استادی نساجی

گروه طراحی یک دانشکده با رتبه برتر است و ترکیب مد و طراحی پارچه در آموزش و پژوهش ما بی نظیر است. ما اکنون به دنبال یک استاد  در رشته طراحی پارچه هستیم. این موقعیت نقش مهمی در تقویت آموزش طراحی مبتنی بر عمل گرا در سطح بین المللی در طراحی مد و پارچه ایفا خواهد کرد. از استاد انتظار می رود که سوابق بسیار خوبی در شیوه های طراحی پارچه از جمله مواد، ساختار و رنگ، فناوری های تولید (منسوجات بافته شده، بافتنی و یا چاپی) و دانش طراحی پارچه صنعتی و رهبری در منطقه داشته باشد. به عنوان یک استاد در دپارتمان از شما انتظار می رود که رهبری استراتژیک را با مثال های عملی و جهت گیری های رویایی نشان دهید.

استخدام از سطح دستیار تا دانشیار در مسیر تصدی Aalto آزاد است.

نقش و اهداف شما

استاد به تدریس و طراحی به ویژه در رشته مد، لباس و طراحی پارچه کمک خواهد کرد و همچنین به عنوان یک متخصص با تمرکز بر طراحی پارچه در سراسر گرایش های دپارتمان در سطوح کارشناسی و کارشناسی ارشد عمل خواهد کرد. شما با جامعه بین المللی از اساتید و مدرسان و همچنین کارشناسان استودیو کار خواهید کرد.

تجربه و جاه طلبی های شما

از استاد انتظار می رود که درک و تجربه ای مستدل از طراحی منسوجات صنعتی و چشم اندازی بلندپروازانه برای گسترش آن فراتر از مرزهای انضباطی داشته باشد. این موقعیت بر اساس شایستگی ها در عمل طراحی است. تجربه در زمینه تحقیقات کاربردی امتیاز محسوب می شود. این موقعیت انتظار چشم انداز و ظرفیت قوی در همکاری بین رشته ای و ایجاد شبکه با صنعت را دارد. ما علاقه مند به یافتن همکار هستیم که توانایی برقراری ارتباط و تعامل با دانش آموزان را به روشی الهام بخش و در دسترس داشته باشد. همچنین انتظار داریم کاندیدای مناسب با تحقیق و کاوش در زمینه‌های نوظهور مانند منسوجات هوشمند، مواد جدید یا فن‌آوری‌های تولید، دیجیتالی‌سازی یا حوزه‌های خاص پایداری، انگیزه همکاری با حوزه‌های تمرکز تحقیقاتی وزارت طراحی در نساجی و مد را داشته باشد.

به دنبال استخدام یک همکار بلندپرواز جهت مشارکت در فعالیت های بخش هستیم

تخصص قابل مشاهده و سابقه مستند در زمینه طراحی منسوجات صنعتی
تجربه با تدریس و آموزش در سطح دانشگاه، آموزش پرورشی یک امتیاز است
انتظار می رود متقاضیان حداقل مدرک کارشناسی ارشد داشته باشند. دکترا در یک رشته مرتبط یک شایستگی اضافی است اما الزامی نیست.
تمرکز اصلی در این موقعیت، تجربه قوی در طراحی پارچه است.
تجربه همکاری در محیط های پژوهشی و دانشگاهی یک امتیاز است
مهارت های عالی در زبان انگلیسی.

آنچه ما در اختیار شما قرار می دهیم

فراخوان برای یک استاد رشته طراحی پارچه آزاد است. این موقعیت طبق توافق، ترجیحاً قبل از پایان سال 2023 آغاز خواهد شد. بسته به شایستگی های نامزد، دوره استادی مدت ثابت یا دائمی است.

ما فرصت کار در یک جامعه پویا در سطح جهانی متشکل از متخصصان خلاق، دانشجویان و محققان با استعداد را ارائه می‌دهیم، با این وظیفه که به طور مداوم مرزهای تحقیق و عمل طراحی و تحقیقات پایداری را کشف کنیم. دانشگاه آلتو خدمات مراقبت های بهداشتی شغلی و فرصت های یادگیری و توسعه عالی را به کارکنان خود ارائه می دهد. حقوق با توجه به تجربه متقاضی و دستورالعمل های حقوق آلتو تعیین می شود. این بخش در پردیس Otaniemi دانشگاه آلتو در اسپو (منطقه کلانشهر هلسینکی) واقع شده است. مطابق با مقررات بیمه و بازنشستگی اتحادیه اروپا، آلتو انتظار دارد کارمندان در فنلاند اقامت و کار کنند.

آماده اپلای هستید؟

لطفاً درخواست خود را از طریق سیستم استخدام ما تا 16 مارس ارسال کنید: برای درخواست، لطفاً مطالب درخواستی زیر را با ما به اشتراک بگذارید:

انگیزه نامه شامل چشم انداز نحوه مشارکت در موقعیت (حداکثر 2 صفحه)
رزومه بر اساس دستورالعمل های TENK الگو برای رزومه محقق | هیئت ملی فنلاند برای یکپارچگی تحقیقات TENK
نمونه کار طراحی نشان دهنده تخصص سوابق کاری (پنج پروژه مهم طراحی)
نمونه کارها مطابق با الگوی Aalto – به دستورالعمل های نمونه کار تدریس برای داوطلب مراجعه کنید

نحوه اپلای

اگر کارمند یا بازدیدکننده Aalto هستید، لطفاً از طریق حساب کاربری روز کاری خود درخواست دهید: روز کاری -> شغل -> شغل پیدا کنید.

می‌خواهید درباره این موقعیت بیشتر بدانید، لطفاً با دانشیار Tuuli Mattelmäki، firstname.lastname@aalto.fi تماس بگیرید.

در مورد سؤالات مربوط به فرآیند استخدام، لطفاً با شریک منابع انسانی Katju Helminen، firstname.lastname@aalto.fi تماس بگیرید.

آیا می خواهید درباره ما و همکاران آینده خود بیشتر بدانید؟ می توانید این ویدیوها را تماشا کنید: دانشگاه آلتو – به سوی دنیایی بهتر، مردم آلتو و شکل دادن به آینده ای پایدار. و این صفحه وب درباره آلتو و فنلاند. https://www.aalto.fi/en/services/welcome-to-aalto-university-and-finland-info-package

تجربه جدید پردیس مجازی ما را بررسی کنید: https://virtualtour.aalto.fi/!

همچنین، می‌توانید پیوندی به پروفایل‌های در صورت بروز بودن آن‌ها اضافه کنید یا یک داستان شغلی (در صورت وجود. همچنین می‌توان آن‌ها را گاهی توسط ارتباطات ایجاد کرد).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *