پرش به محتوا
applytalkshow
Home
کرسی هیئت علمی مهندسی مکانیک، سیستم انرژی، مکاترونیک، رباتیک دانشگاه آلبرتا کانادا

گروه مهندسی مکانیک در دانشگاه آلبرتا University of Alberta به دنبال استخدام استادان جدید در زمینه سیستم های انرژی و مکاترونیک، رباتیک است!

نحوه اپلای و مدارک موردنیاز

برای اپلای، لطفاً نماد اپلای آنلاین را در لینک هر کرسی هیئت علمی انتخاب کنید و موارد زیر را ارسال کنید:

کاورلتر که شامل نکات برجسته مشخصات نامزد و نام سه (3) داور است. (ذیل عنوان “کاورلتر” ارسال کنید)

رزومه. (در زیر “CV” ارسال کنید)
بیانیه پژوهشی که زمینه های اصلی تحقیق فعلی و اهداف کوتاه مدت و بلند مدت تحقیقات را مشخص می کند. (حداکثر 2 صفحه، در ذیل “طرح تحقیق” ارسال کنید)
پرونده تدریس و بیانیه برابری، تنوع و فراگیری (EDI). (حداکثر 4 صفحه، به صورت یک فایل ترکیبی در زیر “بیانیه علایق آموزشی/پژوهشی” ارسال کنید)
پرونده آموزشی باید شامل یک فلسفه تدریس مختصر و شواهد یا بالقوه اثربخشی تدریس باشد (حداکثر 2 صفحه)
بیانیه EDI باید فلسفه، تجربه، آموزش و علایق و اهداف آتی نامزد در این زمینه های مرتبط با تحقیق، تدریس و خدمات را مشخص کند. بخش علایق و اهداف آینده باید با استراتژی‌های سازمانی و انضباطی، از جمله برنامه استراتژیک دانشگاه آلبرتا برای برابری، تنوع و فراگیری (www.ualberta.ca/equity-diversity-inclusive/about/strategic-plan-for-) همسو باشد. edi/index.html) و استراتژی مهندسین کانادا (www.engineerscanada.ca/diversity/about-diversity-in-engineering). (حداکثر 2 صفحه)
سه (3) از مقالات مجلات داوری شده نماینده داوطلب در قالب PDF (فقط سه مقاله، ترکیب شده در یک فایل واحد، در زیر “فهرست انتشارات” ارسال می شود)
از متقاضیانی که برای مصاحبه انتخاب شده اند، معرفی نامه درخواست می شود. بررسی درخواست‌ها در تاریخ 27 مارس 2023 یا اندکی پس از آن آغاز خواهد شد. فقط با متقاضیانی که برای مصاحبه انتخاب شده‌اند تماس گرفته می‌شود.

لینک کرسی استادی سیستم های انرژی

لینک کرسی استادی مکاترونیک و رباتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *