پرش به محتوا
applytalkshow
Home
بورسیه ارشد یا دکتری در شناسایی و آناتومی چوب در دانشگاه ایالتی می سی سی پی آمریکا

تحقیقات ما بر روش‌های شناسایی چوب قابل استقرار در میدان برای جلوگیری از قطع درختان غیرقانونی و تجارت چوب متمرکز است (https://frankcowensiv.wixsite.com/forensic-wood-id/research). ما همچنین یکی از بزرگترین مجموعه‌های چوب آمریکای شمالی را با نمونه‌های مرجع از سراسر جهان (https://frankcowensiv.wixsite.com/forensic-wood-id/xylarium) انتخاب می‌کنیم. پروفسور بایوس را می‌توانید در https://frankcowensiv.wixsite.com/forensic-wood-id/team پیدا کنید.

حداقل تجربیات و مدارک تحصیلی شامل پیشینه در محصولات جنگلی، علوم چوب، زیست شناسی، گیاه شناسی یا سایر رشته های مرتبط است. آموزش و/یا تجربه در آناتومی چوب، هوش مصنوعی و/یا علوم کامپیوتر/برنامه نویسی ترجیح داده می شود.

اطلاعات بیشتر در مورد اپلای آنلاین و مهلت های درخواست متقاضیان داخلی و بین المللی را می توان در https://www.grad.msstate.edu/apply یافت.

دانشجویان علاقه مند به اپلای باید رزومه و نمره تافل/آیلتس خود را به دکتر فرانک اوونز (frank.owens@msstate.edu) یا دکتر آدریانا کوستا (adc751@msstate.edu) ایمیل کنند. لطفاً توجه داشته باشید که مطالب درخواستی و سوالات از طریق رسانه های اجتماعی بررسی یا پذیرفته نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *