پرش به محتوا
applytalkshow
Home
دو بورسیه فول فاند در حوزه خطر آتش سوزی و بر امنیت آب در دانشگاه نوادا آمریکا

آزمایشگاه اکوسیستم آتش و خشکی به سرپرستی دکتر ارین هانان در گروه منابع طبیعی و علوم محیطی در دانشگاه نوادا، رنو از دانشجویان فارغ التحصیل برای دو بورسیه فول فاند دعوت می کند. دانش‌جویان بر روی پروژه‌های بین‌رشته‌ای کار می‌کنند تا بررسی کنند که چگونه خطر آتش‌سوزی جنگلی در شمال غربی اقیانوس آرام تغییر می‌کند و چگونه آتش بر امنیت آب در حوزه‌های آبخیز شهری تأثیر می‌گذارد. این پروژه‌ بین ناسا و خدمات جنگلی ایالات متحده، همکاری‌هایی بین دانشگاه نوادا-رینو (UNR)، دانشگاه ایالتی واشنگتن (WSU)، دانشگاه ایالتی اورگان (OSU)، دانشگاه آیداهو (UI) و خدمات جنگل‌داری ایالات متحده است. دانشجویان تحصیلات تکمیلی مدل اکوهیدرولوژیک-بیوژئوشیمیایی RHESSys را برای شبیه‌سازی بهتر رژیم‌های آتش‌سوزی و اثرات آن‌ها بر روی کمیت و کیفیت آب گسترش داده و بهبود خواهند بخشید. هر دو دانش‌جو در تابستان یا پاییز 2023 شروع خواهند شد.

هر دو بورسیه شامل کمک هزینه تحصیلی، معافیت از شهریه و مزایای سلامتی است، پشتیبانی می شود.

الزامات

• مدرک لیسانس و/یا کارشناسی ارشد در هیدرولوژی، مهندسی، بوم شناسی، علوم محیطی، یا یک رشته مرتبط نزدیک
• مهارت های نوشتاری، کلامی و محاسباتی عالی

مهارت های ترجیحی

• تجربه پژوهشی در هیدرولوژی و/یا بیوژئوشیمی
• تجربه توسعه یونیکس/لینوکس با استفاده از اسکریپت های C و shell
• تجربه با R و GitHub
• آشنایی و/یا اشتیاق برای کار با مدل های مبتنی بر فرآیند

نحوه اپلای

برای ابراز علاقه به این بورسیه ها، دانشجویان  باید قبل از شروع اپلای رسمی با دکتر حنان (ehanan@unr.edu) تماس بگیرند و باید شرح علایق تحقیقاتی و اهداف حرفه ای، رزومه و ریزنمرات غیر رسمی را ایمیل کنند. لطفاً نام و نام خانوادگی، FIRSTNAME و نوع مدرک (PhD، MSc) مورد نظر خود را در موضوع ایمیل ذکر کنید.
ما متقاضیان را از هر نژاد، رنگ، مذهب، قومیت، هویتیت، هویت یا بیان هویتی، گرایش هویتی، ناتوانی، سن یا وضعیت جانبازی تشویق می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *