پرش به محتوا
applytalkshow
Home
برداشته شدن محدودیت ساعات کاری برای دانشجویان در کانادا

از تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۲۲، دانشجویان بین‌المللی مشغول به تحصیل در کانادا می‌توانند به صورت نامحدود در خارج از دانشگاه مشغول به کار شوند. با این تصمیم، محدودیت سقف ۲۰ ساعت کار در هفته به طور موقت لغو شده است.

7 اکتبر 2022 – اتاوا – کارفرمایان با چالش‌های بی‌سابقه‌ای در یافتن و حفظ کارگران مورد نیاز خود در این دوره از بهبود و رشد اقتصادی مواجه هستند. دولت کانادا به انجام اقدامات مشخص برای رفع نیازهای فعلی نیروی کار ادامه می دهد.

شان فریزر، وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی، امروز از لغو موقت سقف 20 ساعته در هفته از تعداد ساعاتی که دانشجویان واجد شرایط پس از متوسطه مجاز به کار خارج از دانشگاه در حین حضور در کلاس هستند، خبر داد. جلسه

از 15 نوامبر 2022 تا 31 دسامبر 2023، دانشجویان بین المللی که در کانادا هستند و دارای مجوز کار خارج از دانشگاه در مجوز تحصیلی خود هستند، توسط قانون 20 ساعت در هفته محدود نمی شوند. اتباع خارجی که قبلاً درخواست مجوز تحصیلی را ارسال کرده اند نیز از امروز می توانند از این تغییر موقت به شرط تایید درخواستشان بهره مند شوند.

این اقدام به بسیاری از دانشجویان بین‌المللی فرصت بیشتری برای کسب تجربه کاری ارزشمند در کانادا می‌دهد و در دسترس بودن کارگران برای حفظ رشد پس از همه‌گیری کانادا را افزایش می‌دهد. با وجود بیش از 500000 دانشجوی بین‌المللی که در حال حاضر در کانادا هستند تا ساعات بیشتری کار کنند، این تغییر موقت نشان‌دهنده نقش مهمی است که دانشجویان بین‌المللی می‌توانند در رفع کمبود نیروی کار ایفا کنند و در عین حال به ادامه تحصیل خود ادامه دهند. از دارندگان مجوز تحصیل همچنان انتظار می‌رود بین تعهدات تحصیلی و کاری خود تعادل برقرار کنند، زیرا کسانی که تحصیل را متوقف می‌کنند یا بار دوره را کاهش می‌دهند و فقط به تحصیل پاره وقت می‌پردازند، واجد شرایط کار خارج از دانشگاه نیستند.

در این ماه، اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) همچنین یک پروژه آزمایشی را برای خودکارسازی پردازش تمدید مجوزهای تحصیلی راه اندازی می کند. انواع درخواست‌هایی که در این آزمایشی گنجانده شده‌اند، دارای نرخ تأیید مداوم بالایی هستند، زیرا همه متقاضیان قبلاً برای تحصیل در کانادا تأیید شده‌اند. این آزمایشی شامل گروه کوچکی از متقاضیان می‌شود که می‌توانند با هدف بهبود خدمات مشتری، مجوز تحصیل طولانی‌تر خود را سریع‌تر پردازش کنند. در صورت موفقیت آمیز بودن خلبان، به منظور کمک به کاهش زمان پردازش و تمرکز افسران بر روی برنامه های پیچیده تر، گسترش خواهد یافت.

اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *