پرش به محتوا
applytalkshow
Home
8 بورسیه فول فاند دکتری در دومین دانشگاه برتر نروژ، برگن

به بیش از 8 متقاضی برای بورسیه های دکتری در  دانشگاه برگن اعلام نیاز شده است. جهت اپلای (apply) به لینک هر بورسیه مراجعه فرمایید.

رشته های مورد نیاز

در حوزه های مختلف اعم از موسیقی،موزیک درمانی، سیاست تطبیقی، علوم سیاسی، زیست شناسی، ایمونولوژی (واکسینولوژی)، میکروبیولوژی (ویروس شناسی)، زیست شناسی سلولی یا زیست شناسی مولکولی یا یک مطالعه حرفه ای (پزشکی، دندانپزشکی یا داروسازی)، ریاضیات، علم و فناوری، زیست شناسی سلولی، پزشکی، بیوانفورماتیک، علوم جوی، دینامیک آب و هوا، اقیانوس شناسی، فیزیک، ریاضیات کاربردی، علوم اعصاب، نوروساینس، انسان شناسی اجتماعی، جغرافیای انسانی، جامعه شناسی کیفی و رشته های مرتبط با آنها

میزان حقوق

حقوق با درجه حقوق 54 (کد 1017 / محدوده پرداخت 20، جایگزین 10) در مقیاس حقوق دولتی. این یک حقوق ناخالص سالانه 501 هزار کرونه است.

– عناوین، ددلاین ها و لینک بورسیه ها

(01) PhD Degree – Fully Funded:  PhD vacancy in Music therapy at the Grieg Academy – Department of Music
Deadline : 1st November 2022
View details & Apply

(02) PhD Degree – Fully Funded:  PhD vacancy on ” The Politics of Offshore Wind”, Dept. of Comparative Politics
Deadline : 31st October 2022
View details & Apply

(03) PhD Degree – Fully Funded:  PhD vacancy (4 years), Influenza Centre
Deadline : 23rd October 2022
View details & Apply

(04) PhD Degree – Fully Funded:   Department of Biological and Medical Psychology
Deadline : 23rd October 2022
View details & Apply

(05) PhD Degree – Fully Funded:  PhD-vacancy – Department of Clinical Science
Deadline : 19th October 2022
View details & Apply

(06) PhD Degree – Fully Funded: PhD Research Fellow in Climate Dynamics
Deadline : 16th October 2022
View details & Apply

(07) PhD Degree – Fully Funded:  PhD vacancy (4 years) at the Department of Biomedicine
Deadline : 13th October 2022
View details & Apply

(08) PhD Degree – Fully Funded:  Department of Social Anthropology, University of Bergen, as part of the project «Automation shift in the maritime sector of the offshore oil and gas industry: assessing risk and safety, protecting labor» (ASMOG), which is funded by the Research Council of Norway (RCN, the MAROFF programme) and running from 2021 to 2025.
Deadline : 12th October 2022
View details & Apply

دانشگاه برگن (به نروژی: Universitetet i Bergen، نروژی شهری شرقی: [ʉnɪvæʂɪˈtèːtə ɪ ˈbæ̀rɡn̩]) یک دانشگاه دولتی تحقیقاتی است که در برگن، نروژ واقع شده است. این دانشگاه امروزه بیش از 4000 کارمند و 18000 دانشجو دارد. این دانشگاه با مصوبه پارلمان در سال 1946 بر اساس چندین مؤسسه علمی قدیمی با قدمت 1825 تأسیس شد و دومین دانشگاه قدیمی نروژ است. این دانشگاه یکی از چهار «دانشگاه تأسیس‌شده» نروژ در نظر گرفته می‌شود و دارای دانشکده‌ها و برنامه‌هایی در تمام رشته‌های یک دانشگاه کلاسیک است، از جمله رشته‌هایی که به طور سنتی توسط قانون برای دانشگاه‌های تأسیس شده، از جمله پزشکی و حقوق، محفوظ است. این دانشگاه همچنین یکی از دانشگاه های پیشرو نروژ در بسیاری از علوم طبیعی، از جمله تحقیقات دریایی و تحقیقات آب و هوایی است. این دانشگاه همواره در یک درصد برتر در بین دانشگاه‌های جهان، معمولاً در بین 200 دانشگاه برتر و در بین 10 یا 50 دانشگاه برتر جهان در برخی از رشته‌ها مانند علوم زمین و دریا قرار دارد. این بخشی از گروه کویمبرا و از گروه U5 قدیمی ترین و بالاترین رتبه دانشگاه های نروژ است.

سلب مسئولیت: ما سعی می کنیم اطمینان حاصل کنیم که اطلاعاتی که در https://applytalkshow.com/ ارسال می کنیم دقیق است. با این حال، علی‌رغم تلاش‌های ما، ممکن است برخی از محتوا دارای خطا باشد. شما می توانید به ما اعتماد کنید، اما لطفاً خودتان نیز بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *